Sziáú!

Épp reggelizem, méghozzá nem egyedül. Sosem találnátok ki, kivel! Túró Rudival! Rudi volt olyan kedves, és felugrott hozzám, hogy tisztázzuk a mi kis nézeteltérésünket. Mert ugye, ahogy azt már korábban is említettem, nehezen tudok azonosulni azzal a szlogennel, amit Rudolf barátom marketing céljából használ. 

Én egy híres több generációs csíkos famíliából származom. Igaz, a dédnagyi mindig is esküdözött, hogy az ükükükpapi hatodunokatestvérének köszönhetően valamikor élt egy-két kockás cirmos az őseink között... De efféle családi titkokról nem szívesen beszélek a nyilvánosság előtt. (Továbbra is szégyelld magad, Ciceró bácsi!) A Muffin nevet meg anyukám adta, mert épp odaégetett egy tepsi csokis muffint, amikor jeleztem neki, hogy most már szeretném, ha kinyomná a plüssöm.

Most mindenesetre beszélnünk kell, Rudi, mert én továbbra is fenntartom, hogy a csíkos az igazi! … Ne gyere itt nekem a pöttyös bögrével! A labdával se! Pannit meg végképp hagyjuk ki ebből! Én is elkezdhetném itt neked a felsorolást a csíkos napernyőtől kezdve, a mákos csíkon át, a csikós kulacsig! … Ja, hogy a csikós az rövid „i”? Igen, azon is pötty van... Kössz! 

Tudod mit, Rudi? Veled nem lehet vitatkozni! Csak egyféleképpen tehetünk pöttyöt ennek az ügynek a végére. Ha őszintén megnyílsz előttem! … Hű! Valóban Óriás vagy! Hammm! Mmm… Rudi, ezt eddig miért nem mondtad? Ez a zsírszegény tehéntúró nagyon finom! És ez a roppanós étcsokiréteg! Az a gyengém! Miért nem mindjárt ezzel kezdted? … Na jó, beszéljünk nyíltan! Kellemesen csalódtam benned, Rudi! Úgy látszik, tényleg nem szabad a külső alapján ítélni. Ezennel kijelentem – lásd, nem vagyok haragtartó –, hogy Túró Rudiból tényleg a pöttyös az igazi! És tudod mit? Végül is egész jól áll ez a pöttyös ruci! Remélem, nincs harag, és még látjuk egymást!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr853259809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása