-etti- 2012.01.10. 14:23

Porfogó pártfogó

Bonzsúr!

Üdvözlöm Önöket, kedves Olvasóim, innen a dobogó második fokáról! Kicsit szűkösen vagyunk, hisz patás barátommal osztozni kényszerülünk ezen a szinten, de ahogy a mondás tartja, sok jó plüss – közhelyes, de – elfér. 

A PP Kupa egyébként nagyon jó mancsokba került. Muffin, fogadd őszinte gratulációmat! De jövőre nem adom olyan olcsón a plüssöm! Már most dolgozom a szavazótáborom kiépítésén.

Első lépésként ma beszálltam a Magyar Madártani Egyesületbe. Szerény adományomért cserébe választhattam magamnak egy kitűzőt. (Még szerencse, hogy kompatibilis vagyok mindenféle tűvel!) A fehér gólya mellett döntöttem. Nem szeretném elfelejteni, hogy honnan jöttem…

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr793534275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása