-etti- 2012.01.11. 15:57

Én kicsi pónim 2.

Helló!

Az normális, ha egy plüssló tömésében pillangók repkednek? A gülüm káprázik, vagy tényleg minden rózsaszín? És miért nem tudom leölteni ezt a bárgyú mosolyt a képemről?

Reggel – melóba menet – megint láttam Őt! Az én kicsi pónimat! Még mindig nagyon bájos. Azt mondtam már, hogy van egy rózsaszín szívecske tetoválás a bal első patáján? Tehát még romantikus is, nem csak gyönyörű! És úgy kopog a plasztik patáival a flaszteron, hogy az már fülbemászó. Azok a kecses lófehér lábak! Az a szivárványszínű sörény! Á, teljesen levesz mind a négy lábamról. Ha ugyanazt az izgató forróságot érezné belül, amit én, biztos meglágyulna a hőre a szíve…

Bár a rossz nyelvek szerint a hozzá hasonló lányoknak üreges a feje, de szerintem Ő kivétel! De mi van, ha nem? … Csak akkor derül ki, ha legközelebb végre összeszedem minden bátorságom és megszólítom. Drukkoljatok!   

LászLó

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr593537195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása