Sziáú!

Egy rongy macska vagyok! De tudjátok mit? Ki az a plüssÁLLAT, aki be tudja tartani az újévi fogadalmait?

Diéta? Ugyan már! Tudom, hogy néhány dekával több vatta van rajtam a kelleténél, de mit számít az, ha ilyen aranyos, jószabású kandúr vagyok? Be kell látni, hogy az én bundámat nem lehet egészséges ételekkel tömni. Másfél hét után így tudnám összefoglalni a tapasztalataimat: †¢°§£ •¶£®ß§£ © © !£#" $ © £#%&£#§(') !!! … Állítólag ingerlékenyebb lettem…

Az az igazság, hogy én tulajdonképpen jól érzem magam a plüssömben. Erős érzelmi szálak fűznek a pocakomhoz. Már hiányozna, ha nem lenne ott, amikor lenézek.

Minden kedves ismerősömnek köszönöm, hogy az elmúlt másfél hétben helyettem is vigyázott a csíkjaimra. Igazán megható volt ez a törődés, de lássuk be, sosem fogok tudni ellenállni egy jó rántott pinty combnak. Pláne kettőnek!

Szóval feladom! Győzött a plüssháj! És köszönöm, nem kérek több gyümölcsöt!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr823540124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása