-etti- 2012.01.24. 16:57

Gerzson Rezsója 4.

Bonzsúr!

Illetve…  Buon giorno! Gerzson Rezsója ismét teljes lángon ég! A tegnapi pizza nagyon jól sikerült, ezért gondoltam, megérdemli, hogy egy blogbejegyzésben emlékezzünk meg róla. Bár a társaságát nem sokáig élvezhettük…

Pizza a’la Gerzson körülbelül harminc deka fehér porból és egy kis tejben megfutamított élesztőből született, amit pici sóval és oregánóval gyúrtam össze. Miután jól megdögönyöztem, lefektettem aludni a kis Pizza a’la Gerzsont. A csendes pihenő közben a vöröshagymából, a fokhagymából és a paradicsomból szószt főztem, amit ízlésem szerint fűszereztem. Állítólag nagyon jó ízlésem van!

Miután Pizza a’la Gerzson hajlandó volt felkelni, egy sodrófával jó erősen átmasszíroztam, és hogy olajozottabban menjen a munka, egy kizsírozott tepsibe fektettem, hogy ott szunnyadjon tovább. Jól betakargattam paradicsomszósszal, olasz sonkaszeletekkel. Tettem rá ruccolát meg ricottát, amik nagyon dallamosan hangzanak így egymás mellett. A félbevágott koktélparadicsomok már kevésbé... viszont kellően finomak. Végül szertartásosan megszórtam Pizza a’la Gerzsont reszelt ementáli sajttal, és így indítottam útjára a melegebb éghajlat felé, ahol 180 fokon néhány perc alatt békésen örök álomra szenderült.

Buon appetito! 

Pizza a’la Gerzson

élt

2012.01.23. 20:10 –  2012.01.23. 20:15

Gerzson 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr413744598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2012.01.28. 19:56:31

Á, a Vörös Bori! Rég láttuk, remélem, rendesebben viselkedett, mint a nyáron, S. gazdáéknál... ;)

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2012.01.29. 16:33:38

@nix: Ó, Bori! Testes, tüzes, karakteres csajszi! És megint egy alkalomhoz illő, teljesen átlátszó üvegpoharat viselt az est folyamán. ;-)
Gerzson
süti beállítások módosítása