Bonzsúr!

Muffin az utóbbi napokban nagyon furcsán viselkedett, többször félrevonult, és meghagyta, hogy senki ne zavarja. Először azt hittük, hogy ez még a depresszió utóhatása, de amikor már a sálamat se találtam, másra kezdtem gyanakodni. Úgyhogy rányitottam, és ezt láttam. Döbb!!!

Gerzson

 

2 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr363964215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2012.01.28. 19:50:20

Aszongya, "Szólj hozzá!", de én szóhoz sem jutok!!! Mi történt? Netán megártott a madársaláta? Vagy a madárinfluenza így terjed át macskákra? Vagy... valamelyik kétes hírű kocsmában macskagyökeret kevertek a sörödbe? Muffin haverom, ne hagyd, hogy madárnak nézzenek!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2012.01.29. 16:46:55

@nix: Úristen! A madársalátára eddig nem is gyanakodtam! Azonnal értesítenem kell az Etti mese rajongókat, hogy a blogon olvasottakat otthon csak saját felelősségre próbálják ki!
Gerzson
süti beállítások módosítása