-etti- 2012.01.30. 19:02

PKV. Önnel jár.

Helló!

Bizonyára Ti is olvastátok a mai híreket, miszerint kilátásba helyezték a budapesti autósok számára a havi tízezer forintos úthasználati díjat.

Mint lelkes alkalmi munkavállaló igyekszem alkalmazkodni az aktuális munkaerő-piaci igényekhez, és most végre elérkezettnek látom az időt, hogy előterjesszem korszakalkotó ötletem.

(TarLÓs főpolgármester úrnak ajánlva!)

Közlekedjen plüsslóval!

A PKV (Plüssló Közlekedési Vállalat) a magyar lovas kultúra hagyományaira építve, szakképzett, kitűnő navigációs készséggel rendelkező plüsslovai segítségével biztosítja az Ön kényelmes, biztonságos és szórakoztató utazását Budapest egész területén. Plüsslovaink a főváros bármelyik kerületébe elkísérik Önt! 

LászLó 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr363977792

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az én menyasszonyom 2012.02.02. 15:38:37

A Fidesz is – bármennyire komolykodó, humortalan kultúra, meg időnként inkább sírni kéne – bőven hagy kacagnivalót maga után. Deutsch Tamás és Lázár János őszinteségi rohamai, Schmitt Pál bakiparádéja. Az én személyes kedvencem Tarlós István házassága ...

Trackback: Az én menyasszonyom 2012.02.02. 15:38:36

A Fidesz is – bármennyire komolykodó, humortalan kultúra, meg időnként inkább sírni kéne – bőven hagy kacagnivalót maga után. Deutsch Tamás és Lázár János őszinteségi rohamai, Schmitt Pál bakiparádéja. Az én személyes kedvencem Tarlós István házassága ...

Trackback: Az én menyasszonyom 2012.02.02. 15:38:36

A Fidesz is – bármennyire komolykodó, humortalan kultúra, meg időnként inkább sírni kéne – bőven hagy kacagnivalót maga után. Deutsch Tamás és Lázár János őszinteségi rohamai, Schmitt Pál bakiparádéja. Az én személyes kedvencem Tarlós István házassága ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása