Helló!

Bizony az én plüssöm se lesz fiatalabb a napok múlásával. Sosem tudhatom, hogy mikor dobom fel a patáimat, vagy hogy mikor szakad el végleg életem cérnaszála. Minden nap ki vagyok téve a bomlásveszélynek! Lehet, hogy holnap már nem fogok tudni lemenni spárgába… 

Ezért is különösen megnyugtató, hogy a múlt heti kivizsgálás alkalmával mindent rendben talált a lódoki, és a szövettani eredményeim is jók lettek. Szóval ledobogom, minden rendben!

Illetve majdnem minden… A fogászati konzultáció, amin ma vettem részt, tartogatott némi meglepetést. Már egy hónapja az az érzésem, hogy érzékeny a bal felső hatosom, de a panoráma röntgen szerint a hiba nem az én számban van…

A mai nap felismerése, ahogy azt a röntgenfelvétel is tanúsítja:

Hófehér plüsslónak ne nézd a fogát! Mert NINCS!

LászLó

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr154075171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása