-etti- 2012.02.10. 20:44

Én kicsi pónim 5.

Helló!

Az esetek többségében kiráz a hideg a folytatásos sztoriktól. Gondoljunk csak például a Texasi plüssfűrész 6. vagy a 101 plüsskutya 4. című ominózus alkotásokra, hogy az Amerikai plüsskóta 5-öt már ne is említsem!

Na, de ettől a folytatástól – én mondom – padLÓt fogtok! Én kicsi pónim visszatért! Nem lódítok! Ma délelőtt egy igazi természeti csoda jelent meg a kávézóban! Az én szivárványom!

Mondanom se kell, mennyire restelltem magam a múltkori elszólásom miatt. Elvégre az „én kicsi pónim” megszólítás bizonyos körökben pejoratív értelemben használatos. De úgy tűnik, hogy az én pónimat más műanyagból fröccsöntötték, mert állítása szerint, nem vette rossz néven a dolgot. Azért udvariasan felajánlottam egy habos kávét a cég ajándékaként. Gondolkodás nélkül elfogadta.

Ez már randinak számít, ugye?

LászLó 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr404091232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása