Helló!

Holnap VATELIN-nap lesz! Az év egyik legcsodálatosabb napja! Ilyenkor minden szerelemmel működő plüssállat megajándékozza a kedvesét valamilyen elképesztően giccses ajándékkal.

Idén végre én se bóklászok egyedülállóként a sok szerelmes plüsspárocska között! Azt hiszem, járunk én kicsi pónimmal... Az első felejthetetlen randevúnk után (értsd: meghívtam egy kávéra a munkahelyemen) nem volt kérdés, hogy hosszabb távra tervezzük ezt a kapcsolatot. Ő egészen február végéig… én meg úgy örökre…

Szerintetek mivel kedveskedhetnék neki Vatelin-napon?

- Egy nagy piros szív alakú micsodával?

- Vagy egy doboz bonbonETTIvel?

- Esetleg egy aranyos plüssállattal? (Jó, csak vicceltem!)

- Írhatnék neki szerelmes verset… Kár, hogy hármunk közül csak Gerzson tud költeni… 

- Vagy elhívjam egy romantikus, gyertyafényes „zabálom-vacsorára”?

- Vagy valami sajátkészítésű ajándékkal lepjem meg? (Vatelin-nap táján egyébként sem szerencsés egy plüssállatnak a szuvenír boltok közelében tartózkodni.)

Segítsetek!

LászLó 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr584101989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása