-etti- 2012.02.20. 20:02

Kip-kop! Mi kopog?

Bonzsúr!

Na jó, most szakadt el a cérnám! Nem bírom tovább tartani a csőröm! … Hazajövök. Üres a plüssöm! Kaja, az nincs! Jóllakott plüssmacska, az van!

Szőrén-szálán eltűnt az ebédem! Pedig a 11. A-nak tartott dupla nyelvtan órám óta csak arra gondoltam! Minden öt perces szünetben elképzeltem, ahogy hazaérve megmelegítem az utolsó adag pörköltet, és úgy nyelem hozzá a nokedlit, ahogy Dagoberta (vagy ahogy mindenki ismerte: Dagadt Berta) nénikém tette, aki – miután kiderült, hogy születésekor elcserélték a plüssét a szabászaton – végleg kivándorolt Pekingbe. Szegényke…

MUFFIN!!! …

Én mondom Önöknek, kétszer is gondolják meg, hogy együtt akarnak-e élni egy lyukas bendőjű plüssmacskával! Nem viccelek! Ha nem elég elővigyázatosak, egyszer csak azon kapják majd magukat, hogy odafércelődött a plüssük a rezsóhoz! Én figyelmeztettem Önöket!

Kopog a gülüm az éhségtől… Na, nézzük csak, mi maradt a hűtőben! Egy darab sajt, negyed pohár joghurt, némi Erős Pista és ecetes torma. Blőőő… Garantált plüssmenés!

Azt hiszem, megvan a holnapi téma. Megyek, begyújtom Gerzson Rezsóját…

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr624149347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása