Helló!

Közkívánatra megtöröm a csendet. Először is szeretném megnyugtatni minden drága gyapjas lelkű Olvasómat, hogy ne aggódjanak, nem akarok magammal kiszabni, és főleg nem akarom levágatni a sörényem! Nincs szükségem új frizurára ahhoz, hogy új életet kezdjek.

De mielőtt belevágnék soron következő nagy kalandomba, először és utoljára szentelek néhány sort az én kicsi pónimnak…  

Az a bizonyos szombat esti vacsora nem egészen úgy alakult, ahogy elképzeltem. Minden cérnaszálamat megfeszítettem, hogy egy igazi romantikus esténk legyen, de valakinek sikerült „elkancáznia” a dolgot.

Ti hallottatok már olyanról, hogy valaki csak E-ben gazdag, tartósított zacskós kaját hajlandó fogyasztani? És azt gondoltátok volna, hogy az én kis pónim lótox kezelésre jár? Meg hogy feltöltette szilikonnal a patáit? És hogy nem is eredeti a szivárványszínű haja??? Talán… még a feje is üreges! Az biztos, hogy amit irántam érzett, csak műérzelem volt…

Egy hónap múlva külföldre utazik, modellkarrierre vágyik…

Azért remélem, befut a kifutón!

LászLó 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr194294177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása