Bonzsúr!

Ma délután rendkívüli értekezletet tartottunk néhány kollégámmal a sulival szemközti „kihelyezett tantermünkben”. Jólesett egy kicsit lazítani a cérnaszálaimon, és önfeledten ironizálni a pedagólya életpálya szépségeiről.

Örültem, hogy engem is elhívtak „a konzultációra”. Magunk közt szólva, néha attól félek, hogy a kollégák irigyek a plüssömre. Tudom, hogy értékelik és megbecsülik a pedagógiai tevékenységemet, de remélem, a hátam mögött nem neheztelnek rám azért, mert én vagyok a diákok kedvence… Mégiscsak egy plüssállat vagyok…

Gerzson 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr464300749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása