-etti- 2012.03.14. 15:32

Eszterek

Sziáú!

Imádom azokat a lányokat, akik édesszájúak, és szívesen kávéznak egy Muffin kíséretében. Ők még nem is tudják, de mindjárt a mancsom köré fognak csavarodni…

Szeretem az Esztereket. Az Eszterek különlegesek. (Most például egy plüssmacskával kávéznak, ami azért nem mindennapi!)

Na, de nem feszítem tovább a rajongóim cérnaszálait! Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, ha egy sármos plüssmacska meghív két csinos nőt egy kávéra. Ez pusztán munkakapcsolat. Egyelőre!

Ezek a bájos Eszterek a Marczipán Téri Művelődési Központban dolgoznak, ahová jó lenne, ha engem is szorosabb szálak fűznének. Ühüm… Az elmúlt időszakban két teltházas koncertet is adtam ott, akkor találkoztam az Eszterekkel. Először csak gülüztem Velük, aztán szép lassan kiderült, hogy ők már jól ismernek engem… Hát, ezzel számolnia kell egy plüssnek, ha blogot ír. Most épp arra biztatnak, hogy indítsak egy interaktív macskazene klubot. Hjaj, ezek az Eszterek! A mancsomból esznek…

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr484316660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása