Bonzsúr!

Teljesen kimerít ez a kampányidőszak! Minden szabad percemet kihasználom, hogy népszerűsítsem a plüssöm. Ennek főleg a házimunka, és leginkább Gerzson Rezsója látja kárát… Helyesbítek: leginkább csíkos lakótársam látja kárát, aki kénytelen néhány napig a házi koszt enni, amíg én a szavazatgyűjtéssel szöszmötölök.

(Apropó, szavazni továbbra is ezen a linken lehet:

http://www.teszvesz.hu/bloggerverseny/?activepanel=competitors&comp_blog_id=4961)

Tudom, kedves Olvasóim, hogy Önök amolyan aggódós fajták, de higgyék el, erre a helyzetre is megvan a jól bevált receptem. Komolyan nincs szükség rá, hogy felesleges postaköltségekbe verjék magukat, csak azért, hogy házi plüsskótát és egyéb „tömőanyagot” küldjenek nekem. Azzal is tisztában vagyok, hogy a plüssök körében manapság nagyon trendi a két dimenzió, de biztosíthatom Önöket, hogy sosem voltam divatmadár…

És bár a mai, mosolygós thai szakácsok által bedobozolt vacsorám nem olyan fotogén, mint én – sőt a hagymán és a tésztán kívül gyakorlatilag a felismerhetetlenségig eltorzult benne a többi hozzávaló –, azért nagyon finom…

Gerzson 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr814333928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása