Sziáú!

Azt hiszem, valami végleg elszakadt bennem, amikor megláttam az új TV Macit. Ha adófizető plüsspolgár lennék… Akarom mondani, mint adófizető plüsspolgár fel vagyok háborodva és kikérem magamnak, hogy az én pénzemet efféle fércműre költik. 

Egyáltalán ki ez a két medve? Sose hallottam róluk. És hová lett az igazi TV Maci? Mert azt nekem senki se fogja bemesélni, hogy az öregnek elege lett a médiából, és szerény nyugdíj fejében inkább átadta a placcot a fiatalabb generációnak, hogy ő a Gellért Gyógyfürdőben áztathassa a reflektorfényben kiégetett plüssét. Na, neeem! Ezt nem veszem be! Lazán kibírt volna még néhány évtizedet az öreg. Elvégre minden este korán ágyba bújt, volt ideje regenerálódni.

A TV Maci egy igazi médiaszemélyiség volt, akire méltán voltunk büszkék mi, plüssök. Egy álló plüsscsillag! Jó néhány ismerősöm van – köztük én is –, aki szívesen lett volna a helyében.

És ha már itt tartunk, hogy lehetséges az, hogy az új TV Maci szerepre nem volt casting? Hm? … Ez BUNDA!!!!! Nyilván ez a két bocs is valaki valakijének a plüsse! Ez az egyetlen logikus magyarázat.

… Hihetetlen! Ma már bárkiből lehet celeb!!!

Hol vannak az egyéniségek? Hol vannak a karakterek? Hol a színészi teljesítmény?

Ami a plüssömön, az a számon: ez a két bocs amatőr! Még csak nem is képernyőre valók! Látszik, hogy kivarratlan személyiségek. Egy lakótelepi plüssmenyétnek is nagyobb a kisugárzása! A srác cseppet sem jószabású, a húgáról nem is beszélve… (Egyébként biztos, hogy a húga? Én utoljára Micuval néztem ilyen pozícióban az Esti mesét, és utána nem rajzolgattunk a zsírkrétámmal…)

Legalább a stylistnak lehetett volna annyi stílusérzéke, hogy nem kifordított játszósruhába öltözteti ezeket a bocsokat. (Bocs, nem tudom TV Macinak/Mancinak hívni őket.) A fodrászról megtudtuk, hogy kevés érzéke van a frizurakészítéshez, annál több a szabályos ívek kivagdosásához. Valószínűleg az ő keze is benne van abban a projektben, amiért én mégiscsak a sminkesnek ítélem oda a legrosszabb stábtag címet. A szabályosan körbevágott arcpírt/gigantikus bárányhimlőt/párizsi szeleteket ugyanis ő varrta fel bocsaink pofijára. (Vagy lehet, hogy mégis lesült a képükről a plüss, és azért volt szükség a foltozásra?)  

Nem akarok szőrszálhasogató lenni, de akkor már a forgatókönyvre is ráfért volna egy szakszerű toldozás-foltozás. Mert így szegény újgazdag macitesók élete csak játék és mese, az meg unalmas… 

A lényeg, hogy az igazi TV Maci egy egyéniség volt, amilyet csak fényévente varrnak a Földre! Mint amilyen én is vagyok!!! Hihetetlen, hogy senki sem veszi ezt észre! ANIMÁLJON MÁR ENGEM IS VALAKI!!! Én is tudnék példamutató lenni a fogmosásban meg az ágyba bújásban! Ühm… A zenei szerkesztést is átvállalom! Ennél úgyis jobbat dorombolok! Az eredeti szignált áthangszerelem jazzdorombra, és mindenki örül!

Végül a legnagyobb kérdőjel: miért hívják ezentúl „Maci tévé”-nek az Esti mesét? Bocs, de ez már tényleg nem fér a plüssömbe! Ennyi erővel én is átkeresztelhetném az Etti mesét Cica blogra! … De nem teszem! Az Etti mese jó úgy, ahogy van!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr534409308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása