Bonzsúr!

Ahogy ígértem, drága Olvasóim, íme a beszámoló a TeszVesz blogger verseny díjátadójáról.

Mindjárt azzal kezdeném, hogy amióta vatta van a fejemben, még soha nem nyertem semmit. De tényleg! Emlékszem, amikor kis Gerzson koromban leitattam a plüssegereket, mert az én nevemet nem sorsolták ki a tombolán. Csak egy zsákbamacskával tudtak megvigasztalni. Erről még nem is meséltem Muffinnak…

Már csak ezért is hihetetlen, hogy végre nyertem! Ráadásul egy szakértő zsűri ítélte nekem a fődíjat, ami lássuk be, nem semmi! Komoly, többemeletes-üvegablakos irodában dolgozó emberekről beszélünk, akik egy plüssgólya bejegyzését tartották a legjobbnak! Tudják Önök, hogy ez mit jelent? Ez bizony a plüss esélyegyenlőség megnyilvánulásának egy soha nem tapasztalt példája. Ezzel a díjjal most az egész plüssnemzedék számára szavaztak bizalmat! Köszönjük!

A díjátadásra tegnap délután került sor a már említett többemeletes, üvegablakos irodaépületben. Egy kedves, első látásra is plüssbarát delegáció fogadott bennünket. Ja, merthogy nem egyedül mentem! Muffin és LászLó is elkísértek, hiszen tagadhatatlan, hogy nagy szerepet játszottak ebben a projektben. Sőt, kedvenc adminisztrátorunkat is magunkkal vittük, hisz nem sajnáljuk tőle a dicsőség reflektorfényének mesterséges sugarát… amennyiben bájosan képviseli érdekeinket, és elintézi helyettünk a papírmunkát. 

Az elismerő szárnyveregetés/mancsfogás/patarázás után aztán birtokba vettem a nyereményem. Nagyon örültem neki. Sose lehet tudni, hogy mikor lesz szükség otthon egy ilyen masszív kartondobozra! Még garancia is van rá!

A díjátadó végül egy kellemes társalgásba torkollt. A TeszVesz munkatársai valószínűleg évek óta nem beszélgettek plüssállatokkal, mert hirtelen rengeteg, olykor vattáig hatoló kérdést tettek fel gyors egymásutánban. Miközben Muffin folyamatosan és látványosan TeszVesz Tündével gülüzött, szó esett a régi, molyette emlékeinkről, a mindennapjainkról, a jövőbeli terveinkről és természetesen néhány kulisszatitkot is elárultunk arról, hogy hogyan írnak blogot a plüssállatok.  

Még egyszer köszönjük az elismerést! Plüss barátaimnak pedig ezúton üzenem, hogy bármily meglepő, élnek még olyan emberek széles e plüssuniverzumban, akiknek számít egy plüss véleménye!!! Becsüljük meg ezt!

Gerzson

Ui.: A kartondoboz is tetszik, de a benne lévő kis piros kütyüvel végképp levettetek a gólyalábamról! Köszönöm! 

2 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr394473504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolt_22 2012.04.25. 22:02:22

Bocs, ha túlzottan lerohantunk Benneteket, de nem sűrűn találkozik az ember ilyen különleges vendégekkel :)

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2012.04.26. 09:17:34

@zsolt_22:
Semmi gond, Zsolt! Imádunk a plüssuniverzum középpontjában lenni! ;-)
Gerzson
süti beállítások módosítása