Helló!

Mióta páros patával repültem a kávézóból, ahol a hónap foltozójaként sikerült maradandót alkotnom a vendégek ruházatán, nem volt komolyabb melóm. Kezdem megtapasztalni, hogy manapság szinte esély sincs álláshoz jutni a munkaerőpiacon, ha nem vagy valakinek a plüsse. Jó példa rá az új TV Maci… De nem szeretném, ha azt gondolnátok, hogy más gülüjében a szöszt is meglátom, a sajátomban meg a madzagot sem veszem észre, mivelhogy most én is „valakinek a plüsse” lettem. 

Muffin már egy jó ideje szoros kapcsolatot ápol a Marczipán Téri Művelődési Központtal, és a fejébe vette, hogy szerez nekem ott egy állást. Azt mondta, tudja, kinek kell dorombolni… Persze az ilyet nem lehet elhamarkodni. Húsvét táján mint önkéntes már segédkeztem a naposcsibék (k)öltögetésében. Ma megint „éppen” arra jártam, és gondoltam benézek egy kicsit, hadd lássák a plüssöm. Szerintem nekemvaLÓ lenne ez a hely! Szóval most szép lassan poroszkálok a cél felé. Először csak az egyik patámat teszem be, aztán a másikat, majd a harmadikat, végül a negyediket és akkor már nem lesz az a szabászolló, amivel ki tudnának engem onnan vágni! 

Az alábbi fotók ma délután a Művelődési Központ előtt készültek. Kíváncsi vagyok, hogy felfedezitek-e az apró különbséget a két kép között! :-)

LászLó

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr904475415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása