-etti- 2012.04.28. 19:09

Hosszú…

Bonzsúr!

Szeretem a hosszú kávét.

Szeretem a hosszúnyakú, hosszúlábú gólyalányokat.

Szeretem a hosszú Tolsztoj regényeket.

Szeretem a hosszúmetéltet parajszósszal.

Mi tagadás, a hosszúlépést is szeretem…

De amit ezeknél is jobban szeretek, az a HOSSZÚ HÉTVÉGE!!!

Mert ilyenkor még több időm van:

hosszú kávét szürcsölni,

hosszúnyakú, hosszúlábú gólyalányokat bámulni,

hosszú Tolsztoj regényeket olvasni,

hosszúmetéltet enni parajszósszal,

és mi tagadás, hosszakat lépni… :-)

Gerzson 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr224478343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása