-etti- 2012.05.31. 19:20

Macskaland

Sziáú!

Higgyetek a csíkoknak, mert a csíkok sohasem hazudnak!  Ahogy az a mancsomban meg volt varrva, ma valóban találkoztam valakivel, akire mély benyomást gyakorolt a plüssöm.

Gyanútlanul szürcsöltem a limonádémat egy napfényes belvárosi szórakozóhelyen, amikor váratlanul ott termett mellettem Ő, a hús-vér nő. (Mondjuk nem plüss, de senki sem lehet tökéletes!) A „Nekem kell ez a plüssmacska!” című, magyarázatra cseppet sem szoruló képgalériánkat alább láthatjátok.  

Bevallom, kicsit gyors volt a tempó, amit diktált, de ezt betudtam az első pillanattól érezhető kölcsönös testi-lelki vonzalomnak, illetve annak, hogy a hölgy hivatásszerű bábszínész.  Ne aggódjatok, nem hagyom, hogy bábként kezeljen! Bár köztünk szólva van némi pikantériája a dolognak. Nem utasítanám el, ha meg akarna instruálni…

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr74557803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása