-etti- 2012.07.14. 23:36

Random Turné No.3

Sziáú!

Gyerekek! Ezt így nem lehet csinálni! Hogy a macska rúgjon be!

Ma mit sem sejtve igyekeztem Random Turném harmadik helyszínére, Budapest egyik legfrekventáltabb bevásárlóközpontja elé. És legnagyobb megrökönyödésemre ez a látvány fogadott:

Egy, azaz egy darab rajongó. Ráadásul a félénkebb, hátsó sorban toporgós fajtából. És – ezt most lehet, hogy nem kéne elmondanom, de – még ismerem is Ricsit, régi haverom... Szóval szánalmas volt a mai koncert. Tudom, hogy aki a Ricsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli, de… kimondom: nem erre számítottam!!! Minimum egy raklapnyi, színes műkarmokkal csápoló plázacicát képzeltem el…  Még külön dallal is készültem a mai alkalomra, az „Én elmentem a plázába fél pénzzel” című slágert írtam át dorombra.

Most akkor ezek után hol rúgjon be a macska?

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr774657204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása