Sziáú!

Nos, biztos az internetben van a hiba, vagy tudom is én… A lényeg, hogy legutóbbi képfejtvényünk helyes megoldása minden kétséget kizáróan elkallódott az éterben. Mi sajnos már nem tudunk tovább várni arra, hogy előkerüljön, ezért ma szabad a macska!!!

Ahogy azt már korábban írtam, a „macska-egér barátság” jó irányvonal volt, de ismerhetnétek már annyira, hogy tudjátok, a képen ÉN vagyok a lényeg! Ha tovább cicáztatok volna a szavakkal, Ti is rájöhettetek volna, hogy a helyes megfejtés a tolerancica!!!

Na jó, elismerem, hogy ez most valóban egy minden hájjal megkent, ún. Muffinált feladvány volt. 

Egyik Etti mese olvasónknak hála azonban most sem maradunk rím nélkül. Az elmúlt héten Károly nevű olvasónk küldte be az alábbi ötletes megfejtést. Gyanítjuk, hogy ő már a beküldés pillanatában sejtette, hogy nem ez lesz a helyes válasz. Ezért hogy ne érje csalódás, ha esetleg mégse ő nyerné a fődíjat, eleve rímekbe szedte mondandóját. Károlynak ezúton is kívánunk több önbizalmat a jövőre nézve, és természetesen gratulálunk a rímekhez!

Károly: Kezemben az egerem, bár viszket a tenyerem, de letenni nem merem, mert szeretem az egerem.

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr94673965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása