Helló!

Már csak napok választanak el attól, hogy az én hátamon is szőrszál irányban végigsimítson a szabadság szele. Mert megérdemlem! Mert hetek óta keményen dolgoztam mint recepciLÓ! Plüssömet adtam volna a Marczipán Téri Művelődési Központért… de legalábbis a szabásmintám paramétereit elárultam volna, csakhogy megvédjem a közművelődés szellemét.

Bár – mint tudjátok – nem voltam egyedül. Hamar kiderült, hogy itt még a falnak is szeme van. Megismertem a Szájharmonikás Gladiátort, Széltoló Imit, Vízfejű Tomit, a Piszokszemét Ikreket és most a sor végén szeretném még bemutatni Nektek a ház saját, külön bejáratú Lift Ferenc Elvonó Intézetét.

Sokan megjárták már a ház dolgozói közül… Feri azon segítőkész Marczilények közé tartozik, akit csak hívni kell, és mindenkinek segít, aki pár másodperc magányra vágyik, vagy egy kis segítségre a napi terhek cipelésében, esetleg szeretne egy picit elrugaszkodni a föld(szint)től, vagy már annyit ivott, hogy nem bír egyedül felgyalogolni az emeleti toaletthez…

LászLó

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr244678199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása