Sziáú!

Hát, itt van a mi kis Töpörtyűnk! Még mindig él és virul, de főleg szundikál egész nap. Nincs vele sok dolgunk. Bár én a magam részéről elvinném egy laborvizsgálatra, mert szerintem sok a vasa. Minden áldott éjszaka rágja a rácsot rendületlenül, ezt bizonyára ki tudják mutatni a szervezetéből ennyi idő után.

Sose gondoltam volna, de ez a prémgombóc egyre közelebb kerül a szőrös szívemhez. Minden nap beszélgetek vele. Bár elég egyoldalú társalgások ezek… egy hörcsög meg egy plüssmacska között… Én próbálom felnyitni a szemét, rávilágítani a ketrecen túli plüssuniverzum grandiózus dolgaira, ő pedig megcsócsálgatja a mancsom... Ezek a szép pillanatok!

Muffin 

1 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr114718317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2012.08.18. 21:32:15

Egy kissé aggódtam, hogy vajon nem Muffin haverom gyomrában fog-e kikötni szegény, eleve kajanevű állatka, de most már látom, hogy jó helyre került, a szívébe. :)
süti beállítások módosítása