-etti- 2012.08.22. 23:36

Goldenbogozz!

Bonzsúr!

Na jó, töredelmesen bevallom, hogy én voltam! Én jelöltem az Etti mesét a Goldenblogra! Valószínűleg vérszemet kaptam, ami a szakirodalom szerint sokkal veszélyesebb, mint a gülü… De aggodalomra semmi ok, nem szálltam el a múltkori blogverseny sikere óta!

Az esélytelen szőrgombócok nyugalmával indulunk a Goldenblog versenyen. Mert ugye, mi sem gondoljuk komolyan, hogy a plüssuniverzum realitásán felülemelkedett, szavazati joggal (értsd: fészekbúk jelszóval) rendelkező emberek őszintén felvállalnák, hogy egy plüssök által írt blogra szavaznak… Á, még nem tart ott a világ! Talán majd egyszer a távoli jövőben, amikor mi már csak gurulós dömperrel tudunk lemenni a házi-plüssállatorvoshoz, és annyira szétfoszlunk, hogy a tömés is csak hálni jár belénk…

Mindenesetre nem hagyhattam ölbe tett plüssel, hogy az idei megmérettetésből kimaradjunk. Úgyhogy készüljetek, mert kezdetét veszi a lassú és alattomosan jószándékú kampányidőszak szeptember 6-ig!

Mindenki, aki plüss… és akinek van plüsse, szeretnénk, ha szavazataitokkal hozzájárulnátok annak a tévhitnek az eloszlatásához, miszerint a plüssök fejében „csak” vatta van!  

Voksaitokat az alábbi linken tudjátok leadni. Az Etti mesét a „kult-szórakozás” kategóriából goldenbogozzátok ki!

Köszönjük!

Gerzson 

1 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr404726954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.08.23. 15:34:28

Jelentem, Tanár Úr! szavaztam!
bár való igaz, hogy eléggé le vagyunk maradva, de azzal, hogy a jelöltek között van a blog, máris nőtt a nyerési esélye! HAJRÁ ETTIMESE!! :)
süti beállítások módosítása