-etti- 2012.08.30. 21:23

Csak őszintén!

Sziáú!

Azta! Ki ez a jóképű vadmacska a képen? Ja, hogy én! Grrr!

Ez a változások és a nagy bejelentések időszaka itt az Etti mesén… Én is tartozom egy vallomással Nektek, kedvenc Olvasóim! Az utóbbi időben, mi tagadás, gyakran előfordult, hogy nem éreztem jól magam a plüssömben. Sokszor voltam lehangolt, és ez szakmai szemmel nézve elég nagy hátrány egy jazzdorombosnál…

Rengeteget tömtem a fejem, hogy mi lehet ennek az oka, és mindig ugyanott lyukadtam ki. (Körülbelül 2,5 centiméterre a bal fülem tövétől.)

Nagy bejelentéssel tartozom Nektek, kedvenc Olvasóim!

Úgy érzem, eljött az ideje, hogy végre jól érezzem magam a plüssömben, hogy önmagam merjek lenni, hogy felvállaljam azt a plüssmacskát, aki valójában vagyok! Igen! Félre a jólfésült macsó jazzdorombos imiddzsel! Elég volt a titkolózásból! Abból, hogy inkognitóban járok a füstös lebujokba a hasonszőrös rockerek közé!

Imádom a rockzenét! És ha tehetném, éjjel-nappal rockot dorombolnék! A Plüss ’n’ Roll örök! Mancsvillaaa! Grrr!

Amúgy is ráfért már egy kis stílusváltás a plüssömre! Egyetértetek?

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr704742777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása