Helló!

Jaj, de hiányzott! Jaj, de hiányzott! Jaj, de… hiányzott ez nekem?

Egy igazán elhivatott alkalmi munkavállaLÓnak még a nyári szabadság alatt is a meLÓn jár az esze. Én is alig vártam, hogy visszatérhessek a Marczipán térre, hogy recepciLÓként mindenféle információkkal szolgáljak Nektek, potenciális látogatóink!

Most kicsit még úgy érzem, hogy elvesztettem a fonalam. Egyelőre még számomra is sok az új információ… De igyekszem hamar bebiflázni, és mire jöttök, már a kis patámból kirázom az egészet!  

Előreláthatóan sok-sok programajánLÓval fogok jelentkezni a közeljövőben. És továbbra is engedékeny leszek a tekintetben, hogy személyesen betérő látogatóink igény esetén megvakargathassák a fülem, megcirógathassák a szügyem, esetleg megsimogathassák a hátam, vagy befonhassák a sörényem. Persze csak mértékkel…

LászLó

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr834757519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása