-etti- 2012.11.20. 21:56

LászLó

Helló Mindenki!

A nevem LászLó. Hivatásos fehér ló vagyok. Sajnálatos módon ez irányú tevékenységem manapság nem nyújt biztos megélhetést. Kissé megváltoztak a királyfik. Másképp hódítanak… 

A fent említettek tükrében érthető, hogy idővel kénytelen voltam más állás után nézni. Alkalmi munkavállaló lettem. Bármit bevállaló! Voltam már ápoló, felszolgáló, útburkoló, sztrájkoló, kolduló… De szívesen kipróbálnám még magam, mint hintaló, élsportoló, feltaláló, késdobáló vagy zongorahangoló!

Romantikus alkat vagyok. Ez családi örökség. A génjeinkben van. Igazán imponáló udvarló tudok lenni egy nő számára, ha átlendül azon a csekélyke apróságon, hogy valójában „csak” egy plüssló vagyok.

 

Megtalálsz a facebookon is, klikk ide!

 

Szeretem, ha a szerelmes filmekben a vége főcím előtt hosszan csókoLÓznak a főszereplők. Belebizsergek a fejem búbjától a patámig. Brrr!

Nem szeretem, ha valaki azt mondja nekem: „Te semminek sem tudsz örülni!” Én ugyanis mindig örülök!

Szeretem a meglepetéseket. Bár ilyenkor zavaromban kikerekedett szemekkel bámulok magam elé… Tulajdonképpen máskor is…   

Nem szeretek párás időben sétálgatni. De az extra erős Felborzoló Sörényfixálónak köszönhetően a frizurám még ilyenkor is tart!

Szeretek több lábon állni. Biztonságérzetet ad.

Nem szeretem, ha három vagy öt pár zokni van egy csomagban. Hiába olcsóbb, nem gazdaságos…

 

Adatlap:

Születési idő: 2009. július 22.

Születési hely: Budapest, Agárd

Csillagjegy: rák

Magasság: 31 cm

Testsúly: másfél szatyor műszálas flíz

Szemszín: kis fekete pötty a nagy gülüben

Hajszín: fehér

Családi állapot: egyedülálLó

 

Hobbi: filmnézés

Kedvenc étel: abrakababra és abrakazabra

Kedvenc süti: zabpelyhes-almás sütemény

Kedvenc ital: bármilyen szénsavmentes lónyál

Kedvenc film: Szeretném, ha szeretnél; Igazából szerelem

Kedvenc színész: Jennifer López

Kedvenc könyv: Lucy Maud Montgomery – Anne a Zöld Oromból

Kedvenc mese: minden, ami sárkányos-királylányos

Kedvenc zene: Celine Dion

Kedvenc sport: lovaglás

Kedvenc szín: lófehér

Kedvenc napszak: Ló reggelt!

Kedvenc szó: lópikula

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr753398976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása