Bonzsúr!

Azt hiszem, jó hatással van rám az új lakótárs. Bár meglehetősen fárasztanak az iskolai teendők, Muffin tevékenysége engem is motivál, hogy ne hagyjam abba a versírást. Ezennel közkinccsé teszem legújabb költeményem:

 

Miért nem hozok neked kisbabát?

Írta: Gerzson

 

A vers elején szeretném leszögezni azt,

hogy igazi kisbabát tőlem sohasem kapsz.

Nem mintha távol állna tőlem e hivatás,

de a kivitelezése több mint problémás.

 

Én is értesültem már arról a tévhitről,

hogy a kis pólyást a gólya hozza egy cégtől.

Jómagam nem hiszek e multi vállalatban,

ott csak fiktív gólyák állnak munkaviszonyban.

 

Mindenesetre én most megígérem neked,

hogy igazi kisbabával… sosem leplek meg.

Nem szeretnék szőrösszívű gólyának tűnni,

ezért igyekszem a döntésem indokolni.

 

Egy kisbaba vállalása nagy felelősség,

ehhez egy gólyának írt levél még csekélység.

Rejtélyes utasításokat kell követned,

hogy három dimenziós legyen a gyermeked.

 

Én ez utóbbiakban nem vagyok kompetens,

ehhez muszáj találnod egy másik pácienst.

Ráadásul nem sok jóval tudlak biztatni,

Állítólag bonyolult egy bébivel lakni.

 

Hatásos fegyvere van minden problémára,

Bömböléssel hívja fel figyelmed magára.

Az összes plüssállatot a szájába veszi,

a pelenkája mégse vattával lesz teli…

 

A nyugalmas napjaid bizony véget érnek,

ha egy babával bővül a családi fészek.

Kedvenc plüssállataid háttérbe kerülnek,

nem lesz, aki ápolja bozontos lelküket.

 

Remélem, a fentiek alapján megérted,

hogy kisbabát már csak ezért sem hozok néked.

És hogy semmilyen kétséget ne hagyjak benned,

legalapvetőbb érvemmel zárom a verset.

 

Kisbabát neked márpedig azért nem hozok,

mivel jómagam csupán egy plüssgólya vagyok.

A plüssgólyák pediglen nem postáznak pólyást,

De remélem, hogy találsz majd másik megoldást.

 

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr403226285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása