-etti- 2011.09.15. 10:12

Éljenek a gólyák!

Sziáú!

Mégiscsak élnek még mély érzésű plüssgólyák a földön! És egyre valószínűbb, hogy Gerzson is közéjük tartozik. Hála neki, megoldódott az albérlet gondom egy időre. Remélem, jó hosszú időre! Ki tudja, talán kihúzzuk egymás mellett addig, amíg valamelyikünk családalapításra nem adja a fejét… Hú, én biztos nem fogom! Nem illik az imidzsemhez. És Gerzson tegnapi költeményét elolvasva, szerintem még ő sem érett meg a dologra. Észrevettem, hogy a ’plüssfiókák’ kifejezés bármilyen szövegkörnyezetben való említésekor hosszúnyakú cimborámon úrrá lesz a vakrémület. Nem baj, Gerzsonkám, vannak ezzel még így páran… Plüssfióka!!!!!!!!

Szóval hivatalosan is albérlőtársak lettünk! Hurrá! Persze már most van néhány ötletem a lakás otthonosabbá tételéhez. Szerintem ugyanis nincs egyenes arányosságban a könyvek, főleg a szakirodalmak és a kényelmes, nyújtózkodásra is alkalmas bútorfelületek száma. Igényeimet már jeleztem is Gerzson felé, és úgy tűnik, kérésem nem talált süket fülekre. (Csak zárójelben jegyzem meg, nem vagyok száz százalékig biztos abban, hogy Gerzsonnak van-e egyáltalán füle… Ha valaki esetleg tudna nekem segíteni, hogy hol kell keresni egy plüssgólya fülét, kérem jelentkezzen! Kissé aggaszt a dolog.) Szóval egyből előkerült az egyik könyvesstóc aljáról egy IKEA katalógus, abból próbáltunk valami tohonyáknak való fotelbútort kipécézni. Jelentem, bele is szerettem az egyik plüsskaromkímélő műbőr felületű darabba. Vigyázz fotel! Hamarosan jövünk!

Muffin

2 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr713228919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.barbi 2011.09.25. 09:57:16

Kedves Muffin! Azt én sem tudom, hogy hol van a gólyák füle, de azt tudom, hogy honnan szerezhettek új fotelt. Azzal a kedves lánnyal akivel a városligetben találkoztatok, őt én is ismerem. Mondhatom Nektek, nagyon jól tud varrni. Szerintem szívesen készít Nektek egy pihe-puha babzsákfotelt, persze nem plüssből. Ez ügyben szólhatnátok az én érdekemben is Neki. Köszönettel:
rajongótok Barbi

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.25. 17:04:59

@b.barbi: Kedves Barbi! Először is köszönjük szépen, hogy megtisztelsz minket a rajongásoddal! Igazán nem érdemeljük meg! Na jó, de! Hál' Isten a múltkor volt annyi lélekjelenlétem, hogy elkérjem annak a kis barnának a telefonszámát. Ha valóban így van, ahogy mondod, lehet, hogy felhívom, hogy tud-e fotelt varrni. Vagy ez így nagyon átlátszó?
Muffin
süti beállítások módosítása