Sziáú!

Tegnap este kicsit kirúgtam a plüssből. Egyik titkos szenvedélyemnek hódolva leugrottam egy közeli rock klubba. Épp az egyik kedvenc tribute zenekaromnak volt koncertje. Igazi izzadva visítós, ereszd el a farkam buli volt esőerdő klímával! A partifotókat alább láthatjátok. Szerintem magukért beszélnek. Kérdés, hogy ezek után mennyire lesz titkos ez a füstös rock iránti szimpátiám… De tudjátok mit? Nem érdekel! Az én szakmámban amúgy sem árt, ha mindenevő az ember! 

Szóval a buli tök állat volt! Csápolás, fejrázás, mancsvilla, korsó sör, csocsó… Rengeteg új ismerőst szereztem! Szerencsére a többségnek nem volt degradáló együtt tivornyázni egy plüssmacskával.  Megismerkedtem például egy mongol rajongóval. Ki tudja, talán később még hasznos lehet ez a barátság a mongóliai koncertkörútjaim alkalmával…

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr193233499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása