-etti- 2011.09.18. 10:35

Lost in IKEA

Bonzsúr!

Majd egy hete, hogy Muffinnal osztozom a lakáson. Az első napokban még kicsit feszélyezett a jelenléte. Úgy éreztem, hogy nem mindig tehetem azt, amit az adott pillanatban igazán szeretnék, vagy amit a mindennapokban megszoktam. Például reggelente nem tekerhetem fel a hangerőt a rádión, mert őzenészfelsége más bioritmussal rendelkezik, és olyankor még javában húzza a plüsst. Ugyanakkor késő este már nem használhatok lámpafényt dolgozatjavításhoz vagy olvasáshoz, mert az zavarja a macskaszemét. Nem hagyhatom szanaszét a kiadatlan verseim, hátha megzenésíti… Amire van esély, lévén, hogy éjszakánként átszellemülten jazzdorombol a konyhában. Nem végezhetek semmiféle higiénia-fenntartó tevékenységet az ő jelenlétében, mert allergiás a tisztítószerekre! Nem járkálhatok fedetlen beggyel!!! És még sorolhatnám! … Mégis jó vele együtt lakni! Még sosem éltem egy fedél alatt egy plüssmacskával… Porcicákat már rajtakaptam, amint a szekrényem alatt potyáztak, de az nem ugyanaz. 

Szóval úgy döntöttem, hogy szükségem van egy lakótársra, így Muffin marad! Ez az újítások hete! És ennek jegyében tegnap délután el is mentünk az IKEÁ-ba, hogy az ő igényeit is figyelembe véve kicsit modernizáljuk a berendezést.

Hát, jelentem, az IKEA egy gigantikus áruház!!! Kissé elvesztünk az összeszerelésre váró bútorelemek tömkelegében. A ’SKRUVSTA’ nevezetű rögzített pamuthuzatú forgófotellel szerettünk volna találkozni, de valószínűleg elkerültük egymást. Rengeteg élménnyel lettünk gazdagabbak, viszont továbbra sem lett formatervezettebb az otthonunk! Talán majd legközelebb több szerencsével járunk! Folyt. köv. IKEA!!!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr473235193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása