-etti- 2011.09.20. 10:42

Plüsskomment

Bonzsúr!

Most, hogy az oldal követőinek száma meghaladta a 100-at, nyugodtan beszélhetünk… a kommentelésről.

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani Önöknek, kedves Olvasók, hogy napról napra követik az írásainkat. Én személy szerint két lábbal a föld felett repkedek örömömben, és higgyék el, ezt csak úgy, ok nélkül nem tenném ezekkel a lábakkal!  Ugyanakkor tűkön ülve (!) várjuk kommentjeiket!

A tegnapi nap folyamán végre nekünk is megjött az első! Most már igazi „nagyplüssök” vagyunk! Persze kissé bántotta a csőrömet, hogy Muffin posztja váltotta ki az első hozzászólást, de tulajdonképpen kvittek vagyunk, merthogy nekem meg van már egy rajongóm a fészekbúkon! Bibibí! Méghozzá egy nőnemű lény! Egyelőre csak azt tudom róla, hogy bomlik értem, és hogy emlékeztetem valakire, akit nagyon szeret. Remélem, elnézik nekem, hogy soron kívül itt kedveskedek neki egy spontán kis szösszenettel. Íme:

„Én is felettébb kedvelem Önt, Hajnalka!

Esetleg van a szendvicsében zöld alga?

Elnézést, hogy a kérdésemmel zaklattam,

De kétségek közt magamat nem hagyhattam.”

Egy szó, mint száz, szeretnénk Önöket kommentelésre buzdítani! Várjuk a hozzászólásokat, véleményeket, a jó és rossz kritikákat! Ismerjük meg egymást!

Kérjük, ne riadjanak vissza attól a ténytől sem, hogy Önök esetleg nem plüssök! Ez abszolút nem kizáró ok a kommentelés szempontjából! Ezért még nem fogjuk kimoderálni a hozzászólást. Sőt, szeretnénk Önöket bátorítani, hogy fogadják el önmagukat, az emberi identitásukat! Hiszen Önök is teljes értékű lények a nagy plüssuniverzumban! 

De ha mégsem éreznek magukban elég bátorságot a véleménynyilvánításra, legalább plüsseiknek adják meg ezt a lehetőséget! Szólásszabadságot a plüssöknek!

Közérdekű információként megemlíteném, hogy kommentelni a blogon és a jó öreg fészekbúkon is lehet, bár ez utóbbi helyen egyelőre „csak” megbízott adminisztrátorunk segítségével tudunk üzenetet küldeni.

Még egyszer köszönet az eddigi és a jövőbeli lájkokért!

A plüss legyen Önökkel!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr673240416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása