-etti- 2011.09.21. 10:45

Kéne egy csaj!

Sziáú!

Kicsit nyivákolós a hangulatom máma. Hiába, én is csak plüssmacska vagyok! Nekem is lehetnek rossz napjaim! … Ölelésre vágyom!

Már a tegnap estém sem úgy alakult, ahogy terveztem. Egy pubban adtam koncertet Jazzdorombos a forró motorháztetőn címmel. Nem mondom, nagy sikerem volt. Háromszor is visszatapsolt a közönség. Sőt, koncert után még egy-két pohár sörre is sikerült meghívatnom magam! De a női felhozatal most valahogy nem nekem kedvezett. Csupa magántulajdonban lévő hölgy ült a nézőtéren. Egyetlen szabad préda sem volt. Még egy kóbor plüsscicus se!

Esélyem sem volt, hogy hódítsak. Pedig jól tudok ám csajozni! Kérdezzétek csak meg Gerzsont! Tudna miről mesélni! Lehengerlő a szövegem! Komolyan! Na jó, adok egy kis ízelítőt, de aztán nehogy belém habarodjatok!

Íme a top ismerkedési dumáim:

Meghívhatlak egy Cica Colára? Vagy inkább a zacskós tejet szereted?

Mindig is szerettem volna nőstény macskát tartani! Lehetek a gazdid?

Szívesen összeakasztanám Veled a bajszom!

Állati jól nézel ki ebben a cicanaciban! Megnézhetem a címkéjén, hogy hány fokon kell mosni? 

Még szerencse, hogy be vagyok oltva, különben megvesznék érted!

Cicamica, haj! Most lesz Neked jaj!

Van egy műegerem. Kipróbálod velem a paplan alatt?

Na? Nem tudtok ellenállni a sármos plüsskandúrnak, mi? Ja, és bárkit el tudok csábítani! Legyen szó fiatal vagy idősödő, szép vagy még szebb, intelligens vagy butuska, csóró vagy pénzes, szőrös vagy szőrtelen, lapos vagy bögyös, plüss vagy nem plüss cicamacákról! A múltkor például teljesen a mancsom köré csavartam egy nőcskét a városligeti Kertemben. Észre se vette, és már ki is fizette a fröccsöm… Egyébként helyes lány volt, folyton nevetgélt a vicceimen. Csak kicsit gyerekesnek tűnt. Azért remélem, még összefutok vele. 

Muffin

4 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr993242865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2011.09.21. 12:59:45

Hmmmmmm... Hát, ennek a helyes barnának én is szívesen dorombolnék, ha érted, mire gondolok... ;) Persze gondolom, ő is "magántulajdon", én meg maradhatok magánytulajdonos...
Amúgy szívemből szóltál, drága Muffin haverom (két komment remélem már elég egy hét határra szóló haversághoz ;) ), a város tele van szebbnél szebb nőkkel, akik ráadásul mind arra panaszkodnak, hogy "minden pasi rohadék"... Namost kérdem én, hát hogyhogy nem találkoztak ezek még velünk?

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.21. 15:39:38

Hát, haver, én se térek magamhoz, mióta Micu kitette a plüssöm. Én tényleg biztos voltam benne, hogy megütötte velem a főnyereményt. De, haver, sose tudhatod, hogy mi jár ezeknek a fejében! Sajnos biztos, hogy nem én!
Mindenesetre ha kettőnk közül előbb találnál nőt magadnak, kérdezd már meg tőle, légy oly szíves, hogy van-e olyan barátnője, akinél egy magamfajta plüssmacska is labdába rúghat! Az se baj, ha nem plüss az illető! Előre is köszi!
Muffin

mmzsuzsa 2011.09.21. 18:18:47

Lenyűgöző ez a szöveg, lehet az fiatal olvasó, vagy "kicsit" már öreg. ezek a csajozós szövegek macskáéknál nem változtak 40 év alatt. Nekem elhiheted!!!!!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.21. 22:28:34

Ó, kedves Zsuzsa, a neve alapján Ön csakis nőnemű lehet! Esetleg találkozhatnánk valamikor?! Rengeteg „klasszikust” tudnék még dorombolni magának! ;-)
Muffin
süti beállítások módosítása