Bonzsúr!

Ajj, ma még csak szerda van. Ki nem állhatom a szerdákat! A szerda a kedd és a csütörtök közé beszorult, soha véget nem érő, „hol van még a péntek” nap. Ráadásul alattomos hétköznap. Ha hajlamos vagy a búskomorságra – mint én is –, könnyen magával ránthat. Mindene a melankólia, messziről megérzi a szagát (a rendszeres tisztálkodás sem segít), és azonnal lecsap! Akkor pedig nincs menekvés! Beszippant! Csak a gülütekintet meg a tábla csoki marad. … Ezért kell a szerdákat kicsit feldobni!

A mai napra például azt tervezem, hogy tanítás után elmegyek az egyik kedvenc könyvesházamba, felhörpintek egy eszpresszót kis tejhabbal, és befészkelem magam a gyermekosztályra a mesekönyvek közé. Ez mindig beválik!

Tudják, ez afféle méregtelenítő kúra. Ezzel próbálom magamból kihessegetni azokat a mindennapokban (főleg az iskolában meg a villamoson) felgyülemlett ellenérzéseimet, amelyeket a mai ifjúság iránt táplálok. Igyekszem visszanyerni a hitem, hogy gyerekek márpedig léteznek! Tudják, gyerekek! Olyan igazi gyerekek! Mint a mesekönyvekben! Nem olyanok, akiknek belefér egy kindertojás kupak a kitágított fülcimpájukba! Vagy akik az arcukba fésülik minden szál hajukat, hogy aztán semmit se lássanak a világból, ami amúgy is „tök szar”. A piros hajúakról nem is beszélve! (Bár olyan a mesekönyvekben is van…) Én nem tudom, hová halad így a társadalom! Ha engem kérdeznek, szerintem a legtöbb szülő ott rontja el, hogy nem nézet elég Pom-Pom-ot, Vízipók- csodapókot meg Kockásfülű nyulat a gyerekkel. Bizony már kiskorban el kell őket kapni! Ja, és a minap olvastam egy cikket egy közvélemény-kutatás eredményeiről, amelyből egyértelműen kiderül, hogy az elmúlt tíz évben drasztikusan csökkent azon gyermekek száma, akik felvállaltan beszélgetnek a plüssállataikkal. Hallatlan!

Gerzson

2 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr73262131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asuka Ameria 2011.09.28. 15:17:48

Szia Gerzson!!!
Képzeld az én unokaöcsém imádja a Mazsola és Tádét. Nem rég múlt két éves és mindig azt mondogatja hogy tádé-tádé! Nagyon aranyos! Ami azt illeti a régi mesefilmek az egyik legjobb dolgok közé sorolható, hogy én hogy szeretem a vízipók csodapókot és meggyőződésem hogy Pumukli ágyikóját láttam a Játék múzeumban. Ha úgy döntötök Muffinal, hogy elmentek valahova azt mindenképp látogassátok meg (csak el ne tévedjetek)! :)
Nem tudom, hogy más hogy van vele, de én igenis nyíltan felvállalom hogy beszélgetek a plüsseimmel.
Majd még írok nektek, addig is kitartást a gyerekekhez!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.29. 15:11:06

@Asuka Ameria: Pumuklit én is nagyon kedvelem! Bár szegény Éder mesternek meggyűlt vele a baja! Ráadásul piros hajú... Ó, kedves Asuka, megvilágosodtam!!! Én vagyok az iskola Éder mestere!!! :-)
Gerzson
süti beállítások módosítása