-etti- 2011.10.01. 10:30

Topgólya leszek!

Bonzsúr!

Ma felvillantom a személyiségemnek egy olyan oldalát, amit eddig mélyen titkoltam a nyilvánosság előtt. Nem könnyű nekem erről beszélni… Na jó, legyen! ÉN SZOKTAM TÉVÉT NÉZNI. Huh! Tudom, pfuj! Már látom, ahogy apró cafatkákra hullik az a kép, ami az eddigi bejegyzéseim alapján kialakult rólam az Önök végtelenül kedves és elnéző fejében.  Én azt is megértem, ha ezek után átugorják a posztjaimat! Mert valóban joggal érezhetik, hogy egy magamfajta művelt, intelligens, magára is igényes plüssállat nem süllyedhet le arra a szintre, hogy a dilidobozt bámulja… hetente többször is… meredt gülütekintettel...

Ráadásul – és innentől kezdve tényleg csak erősebb idegzetűeknek ajánlott továbbolvasni a következő sorokat – az egyik kedvenc műsorom a … Topmodell leszek! … Kimondtam… Ez egyfajta tehetségkutató valóságshow, amelyben csak egyvalaki lehet Amerika következő nyakigláb topmodellje! 

Miközben teljesen a képernyő elé ragaszt ez a műsor, gyakran elmélázom azon – szigorúan ironikus értelemben –, hogy ezt akár én is meg tudnám nyerni. Abszolút modellalkatom van. Megvan hozzá a magasságom, a lábaim hosszúak és vékonyak, a nyakam szintúgy (ezzel mindjárt ki is tűnhetnék a mezőnyből). Aztán itt van az arcom! Igazán karakteres. Például van rajta egy csőr! Egy ilyen arcot nem mindennap lát az ember! A szemeim pedig nemcsak hatalmasak, de rendkívül kifejezőek is! És igen, tudok velük mosolyogni! Ha jól átgondolom, nálam fotogénebb plüssgólyát nem is ismerek. De igazán a kifutón érzem magam elememben, ott szárnyakat kapok! Tulajdonképpen plüssfióka korom óta arról ábrándozom, hogy modell legyek! A modellkedés az életem! Tyra Banks, én akarok Amerika következő topgólyája lenni!

Gerzson 

1 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr893268893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*enci* 2011.10.01. 16:02:05

Monsieur,
Ön egyszerűen elragadóan néz ki, bár mindig tudtam, hogy Ön minden szempontból egy igazi gentleman. Illetve gólya!
Mindazonáltal nem hiszem, hogy a modell élet megfelelő lenne Önnek.Az Ön szellemi kvalítása többet ér annál, mint sem eladja magát a divatiparnak.
De a diákjai ízlésformálása, az öltözködés és divat terén is, lehetne az Ön missziója. Bár ők azt mondják, hogy a méteres fül- orr -gége karikák és a tiritarka kanári(bocsánatot kérek ettől a madárfajtól, ők nagyon szépek) hajzat, az egyfajta önkifejezés.Na már most akkor kérdem én, hogy később idősebb korban. a nejlon otthonka és kínai papucs titok zoknival, vagy a macinaci atlétával? Bár ennek a témának ismerek egy szakértőjét... Majd tőle megkérdezem.:)
süti beállítások módosítása