-etti- 2011.10.09. 10:30

Plüss-Faktor

Sziáú!

Nem hagy nyugodni a tudat, hogy valószínűleg életem első és egyben utolsó esélyét szalasztottam el. Nekem is jelentkeznem kellett volna. Annyi mindent belém tömtek, az nem lehet, hogy pont X nincs bennem! Van például egy tikszem a lábamon! Mi ez, ha nem bizonyíték?

Végignézve a tegnap esti műsort, úgy érzem, lett volna esélyem. Most komolyan, mit szerénykedjek? Igazi sztáralkat vagyok!

1. Kezdjük mindjárt a külső megjelenéssel! Szerintem nem lehet belekötni! … Legfeljebb átszabni… De arra semmi szükség, hiszen minden tekintetben megfelelek a női nem elvárásainak. Szőrös vagyok, sármos vagyok, férfias vagyok. Egy igazi macsÓka! Grrr!

2. Az előadásmódom – mi tagadás – lehengerlő! Nálam hitelesebb dorombművész nincs az országban! Bármilyen stílust magamra tudok ölteni… Vagy legalábbis meg tudok kérni valakit, hogy öltse rám… Az évek óta tartó dorombolásomnak köszönhetően kellő rutinnal is rendelkezem. Egy kiszabott egyéniség vagyok! Még a bundás kenyeret is stílusosan eszem! Tele vagyok szenvedéllyel, de ha kell, líraian puha vagyok, mint egy plüssmacska…

3. Ráadásul – ha jól láttam – Keresztes csapatába kerültem volna, aki szimpatikus és nem utolsó sorban nőnemű. Biztos imponált volna neki, hogy a vattám mélyén (titokban) kőkemény rocker vagyok. Legkésőbb a Mentorok Házában a mancsom köré csavartam volna. 

Tulajdonképpen csak egyvalamivel nem rendelkezem, ami a műsor szempontjából előnyös lenne… énekhanggal… 

Muffin

6 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr363288635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolondtollpi 2011.10.09. 21:19:46

"hiszen minden tekintetben megfelelek a női nem elvárásainak. Szőrös vagyok, sármos vagyok, férfias vagyok. Egy igazi macsÓka!" Ez olyan édes, h elolvadok :) I <3 Muffin

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.10. 18:09:01

@bolondtollpi: "Ez olyan édes, h elolvadok :) I <3 Muffin" Ezt vehetem rajongásnak? :-) Muffin

bolondtollpi 2011.10.10. 22:01:57

@-etti-: Veheted dorombolásnak. :) Nyáú ^^
süti beállítások módosítása