-etti- 2011.10.18. 11:53

Plüssinfluenza

Sziáú!

Jaj, kedvenc Olvasóim, azt hiszem, itt a vég! Ma reggel arra ébredtem, hogy teljesen magatehetetlen vagyok. Rendkívüli módon szenvedek. Már este is feltűnt, hogy a szokásosnál jobban keresem a paplan társaságát, és azt is éreztem, hogy valami kapar a plüssömben. Gondolhattam volna, hogy ki áll e mögött! Hát, a rettegett PLÜSSFLUENZIA! Alattomos egy démon, aki rengeteg gyötrelmet tud okozni nekünk, plüssöknek. Először csak borzongunk, a hideg futkos a hátunkon, ha a közelünkbe merészkedik. Aztán ha belénk költözött, már nincs menekvés! Ráadásul PLÜSSFLUENZIA a piromániás démonok családjából származik, aminek beláthatatlan következményei vannak a plüssünkre nézve. Most is úgy érzem, mintha felgyújtotta volna belül a vattám, és én hiába töltöm magamba a teát kanna számra, nem tudom eloltani. Tűzvédelmi oktatást meg poroltókészüléket pedig sajnos nem varrtak a plüssömbe. És még a vészkijáratom is szűk… A forróság és a levertség mellett a legidegesítőbb ilyenkor mégis a folyamatos plüsszögés meg köhögés. A vattakony-folyásomról nem is beszélve! És még a fejem is fáj... meg a mancsaim... sőt a farkam is! Fáj mindenem! Lehet, hogy nem fogom megérni a holnap reggelt? Lehet, hogy ez az utolsó posztom?

Gerzsontól viszont nagyon rendes, hogy még ilyenkor is elvisel, és ápol engem. Mielőtt elment, főzött nekem teát, és megígértette velem, hogy egész nap ki sem mozdulok az ágyból, sőt meg sem mozdulok, csak pihenek, és sok folyadékot vedelek. Még egy doboz Plüsspirint is kaptam Vajákos Gerzsontól, hogy azzal próbáljam meg kiűzni a Gonoszt. Ja, és bekészítette a távirányítót. Így talán túlélem.

Muffin 

2 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr1003311424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asuka Ameria 2011.10.18. 14:47:58

Jobbulást Muffin! Le tudod győzni a gonoszt én hiszek benned! Addig is küldök egy gyógyító puszit, anyu azt mondja az mindig segít, és plüss lakótársaim is esküdni mernének rá! :)

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.19. 15:13:06

@Asuka Ameria: Köszi, Asuka, a gyógypuszit! Muffin-Plüssfluenzia 2-1! De a mérkőzésnek még nincs vége! :-(
Muffin
süti beállítások módosítása