Sziáú!

Úgy érzem, zseniális ötlet volt részemről ez a szombaton feladott társkereső hirdetés. Köszönöm a visszajelzéseket, a kommentek ezreit és a parfümillatú, privát elektronikus leveleket, melyekre azóta is alig győzök válaszolni. Köszönöm a csipkés plüsstangák garmadáját, amelyeket nem tudom, mivel érdemeltem ki, hisz egyik sem az én méretem, de biztos kiválóan fognak mutatni a combfix-gyűjteményem mellett. Külön elismerésem azoknak a bájos, mindenre elszánt jelentkezőknek, akiknek sikerült kideríteni a telefonszámomat, és az éjszaka leple alatt két percenként bombáztak „I love Muffin!” sms-ekkel. Valahogy így képzeltem el a dolgot, amikor megfogalmaztam a szombati posztot! … Kár, hogy mindezek helyett összesen két hölgy irányából érkezett érdeklődés a plüssöm iránt, és sajnálatos módon ezek a próbálkozások is elakadtak rajtam kívül álló okokból.  

Elképzelésem sincs, hogy miért fogjátok vissza magatokat! Elvégre 2011-et írunk! A SZERÉNKÉk kora lejárt! Talpraesett cicusnak kell lenni ahhoz, hogy megfogjátok a jóságos Cirmos mancsát! Higgyétek el, hogy a macsó ábrázatom ellenére egyáltalán nem vagyok megközelíthetetlen! Ragadjátok meg a lehetőséget, és írjatok az ország legpartiképesebb plüssmacskájának!

Igazán nem kenyerem a plüssöm fényezése, de úgy látom, nem titkolhatom tovább a legjobb tulajdonságaimat! Arra gondoltam, hogy még egyszer megpróbálom röviden összefoglalni, miért is vagyok Számodra nagyobb durranás, mint az eheti hatoslottó főnyeremény.

Íme az érveim:

- Nagyon aranyos vagyok.

- A nap 24 órájában, nonstop bírom a kényeztetést.

- A koncertjeimen biztosítom, hogy az első sorból tapsolhass Nekem.

- Rendkívül aranyos vagyok.

- Média-megjelenést kínálok Neked.

- Amennyiben Te leszel a választottam, továbbviszlek magammal az élő showba.

- És elképesztően aranyos vagyok.

Végezetül pedig egy meglepetés fotóval kedveskedem Nektek, kedvenc nőnemű Olvasóim:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr813326313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása