-etti- 2011.10.31. 10:51

Gerzson újratöltve

Bonzsúr!

Szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba! Az elmúlt nap számomra is kellemetlen fénykép látott napvilágot. Én kérek elnézést! Mindannyiunk kedvenc blogján Muffin barátom egy furcsa fotót tett közzé, mely őt ábrázolja egy meglehetősen abszurd élethelyzetben. Mielőtt Önöket is magával ragadná, kedves Olvasóim, Muffin fantáziája, valamint a saját képzelőerejük, szeretném csak itt, csak most, csak Önökkel megosztani az igazságot ezzel a csőrrejtéllyel kapcsolatban.

Nem könnyű nekem erről beszélni, elvégre ez egy olyan téma, amit még a plüssök sem szívesen vállalnak fel. Több mint egy éve történt, hogy rászántam magam a változásra. Igen, olló alá feküdtem! De nyugodjanak meg, nem a teljes arcomat szabattam át. Nem voltam korábban házi liba vagy pelikán! Pusztán egy apró változtatásra volt szükségem, ugyanis régóta nem voltam elégedett a csőrömmel, és jóllehet körülöttem mindenki próbált lebeszélni, én mégis úgy döntöttem, hogy megműttetem. Az orvosommal közösen választottuk ki az új csőrimplantátumomat. Szerintem az eredmény magáért beszél! Apró, de mégis karakteres változáson ment át az arcom. Imádom az új csőrömet! Amúgy a csőrátültetés még viszonylag ritka beavatkozásnak számít kis hazánkban. Talán ezért is kaptam ajándékba egy másik kezelést, bónuszként ingyenes szemgolyó-fehérítésen vehettem részt. 

Ilyen volt.                                                     Ilyen lett. 

Örülök, hogy sikerült magam rábeszélni ezekre az apró változtatásokra, mert azóta sokkal nagyobb az önbizalmam, jobban érzem magam a plüssömben. 

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr803342010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása