Bonzsúr!

Tegnap teljesen kinyúvasztottak a diákjaim. Estére már pattanásig feszültek a cérnaszálaim. Megkértem Muffint, hogy egy kicsit masszírozza meg a plüssöm. Az ő mancsai alatt mindig sikerül teljesen ellazulnom.

Aztán vettem egy jó habfürdőt. Viszonylag ritkán szoktam nyakig merülni egy kád vízben. Nekünk, plüssöknek erre nincs nap mint nap igényünk. Sőt a túlzott áztatás még káros is lehet. Csak rendkívül indokolt esetben vagy a magunk kényeztetésére szoktunk pancsolni. Tegnap este pedig rendkívül indokoltnak éreztem, hogy kényeztessem magam. Ezért készítettem egy jó habos fürdőt, mécseseket gyújtottam, és elmerültem a vízben. A plüssöm szép lassan elnehezült, ahogy megszívta magát nedvességgel… Ez az igazi nyugalom számomra… Aztán egy idő után már túlontúl nyugodt is. Ilyenkor szoktam beinvitálni magam mellé Fredet a kádba. Fred a gumibékám. Gyakran sipítozik, de fürdés közben kifejezetten kellemes társaság. Általában nem szoktuk megváltani a plüssuniverzumot lubickolás közben, de azért vannak közös témáink.  

Szóval abszolút kisimultan tértem nyugovóra az este, és ma reggel is úgy ébredtem, mintha teljesen kicserélték volna a tömésem.

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr413367803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása