Bonzsúr!

A napokban a neten böngészve találtam egy videót arról, hogy hogyan lehet 4 és fél perc alatt 25 féle módon megkötni a sálat. Nagyon megörültem neki, hiszen a hideg beálltával számomra nélkülözhetetlen ruhadarab a sál, ilyentájt ugyanis fokozott védelemre szorul a nyakam. Mostanáig nem sokat foglalkoztam a sálkötés variálásával, de ez a videó teljesen beindította a fantáziámat, és jóllehet nekem kicsit tovább tartott, mint 4 és fél perc, azért megmutatom az eredményt. 

Íme a sál megkötésének 12 módja a’la Gerzson!!!

Szerintetek melyik áll a legjobban? A képeket a fészekbúkra is kitettem. Lehet szavazni!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr853396152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása