-etti- 2011.12.10. 15:57

Olyan édes!

Sziáú!

Boldog sütinapot nekem! A jókívánságaitokat megtarthatjátok, mert ez nem „olyan” sütinap! Nincs jubileumiaúm… vagy ilyesmi. Egyszerűen csak lement a vattacukorszintem, ezért szeretnék valami édességet kotyvasztani.

Fellapoztam Gerzson egyik szakácskönyvét, és találtam benne egy szimpatikus süteményt. Csokoládés Mandulatortának hívják. Elég sok közös tulajdonsággal rendelkezünk: mindketten barnák, ennivalóak és csíkosak vagyunk. Még a monogramunk is megegyezik.  Szóval gondoltam, this is the beginning of a beautiful friendship.

Megyek, be is szerzem a hozzávalókat: lisztet, vajat, tojást, cukrot, kakaót, mandulát… Jaj, a titkos összetevőt meg majdnem elfelejtettem! Pedig anélkül nem fog sikerülni a süteményem. Szólok is neki: GEEERZSOOON!!!

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr343453540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása