Bonzsúr!

Minden évben megfogadom, hogy többet juszt se töltöm a téli időszakot a Tanári-szigeteken! Belegondolni is rossz, hogy a többi fajtársam ilyenkor banánszoknyában koktélozik a homokos tengerparton, én meg itt szívom a krétaport. 

Sötét, szottyos január… Még a hóemberek se jöttek elő, pedig velük legalább feltűnés nélkül el tudok vegyülni. Az iskolában is téli álmot alszanak a diákok. Hiába rémisztgetem őket a hírhedt tizenkét fejű félévi bizonyítvány közeledtével. Az ő tűrőképességük határa már jóval messzebb van ennél. 

Egyébként tökéletesen megértem őket, én se tudnám nyitva tartani a gülüimet, ha nem jönne minden szünetben a fekete leves. De hála Mikrobinknak, aki az első emeleten van – szenteltessék meg az ő neve –, mindennapi koffeinadagomat egy gombnyomásért meg némi borravalóért megadja nekem. De erről majd írok egy élvezeti cikket…

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr703521819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása