Sziáú!

Hát, a tegnapiak után azt hittem, jobban be fog indulni, helyesebben szólva be fog indulni a kommentelés! Én bizony azt vizionáltam – miközben a billentyűzettel és a magánéleti zavaraimmal viaskodtam, és közben még a posztot is írtam –, hogy mára már kommentek hada fogja ellepni a blogot!

Például valami ilyesmi:

„Ó, kedves Muffin! Nagyon szimpatikus kandúr vagy! Én tárt mancsokkal fogadlak!”

Vagy valami ilyen:

„Drága Muffin! Költözz hozzám és doromboljunk együtt! Leszek a plüsscicád!”

Vagy legalább egy ilyen:

„Helló Muffin! A plüssmacskámnak nagyon bejössz, szal ha nincs hol aludnod, akkor nálunk van egy szabad fotel!”

Hát, egy megveszekedett komment sem érkezett! Nem tudjátok, miről maradtatok le!

Hála a Jóságos Cirmosnak, addig sikerült meghúznom magam egy régi ismerősömnél. Gerzsonnak hívják. Szegény nincs jó plüssben! Igazi zseni a gólya, eszement verseket ír. Szó szerint eszement! De valamiért nem tud érvényesülni. Szerintem nem jól menedzseli magát. Most egy középiskolában próbálja irodalommal tágítani a fiatalság fejét, de ha engem kérdeztek, reménytelen… A mai ifjúságot már nem lehet lekötni százéves versek szétcincálásával. Gerzsonnak is az a mázlija, hogy plüssgólya. Ez még érdekes a diákok számára. Egy darabig. Öt percig. Aztán jön az iPhone, a padalattfacebook, a szemhéjpúder… Nem irigylem!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr233215334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása