Sziáú!

Mindenekelőtt szeretném megköszönni a kedves sorokat és a jókívánságokat, amiket kaptam Tőletek. Kicsit meg is hatódtam, mert higgyétek el, tudom, hogy ebben a modern, rohangáló világban nem kis dolog az, hogy ennyien vettétek a fáradságot, és felköszöntöttetek egy plüssmacskát. No, de remélem, megértitek, hogy nem akarom lerombolni a vagány kandúr imidzsemet efféle szentimentális dumával, úgyhogy inkább beszámolok Nektek a tegnapi sütinapi bulim részleteiről. 

Gerzson ugyanis rendezett nekem egy meglepetés plüsspartyt! Állati volt! Eljött néhány közös ismerősünk is. A svéd Egérke-fivérek a földszintről, akikkel nagyon jóban vagyunk, különösen azóta, hogy kiderült, informatikus egerek. Ha valamilyen számítógépes slamasztikába kerülünk, ők mindig segítenek. Aztán Gerzson elhívta még Nyuszit és K. Makit is, akik lehet, hogy maguktól is átkopogtak volna a hangos zene miatt, lévén, hogy a szomszédban laknak. Róluk annyit érdemes tudni, hogy évek óta egy kétszobás albérleten osztoznak egy kedves fiatal párral. A kedves fiatal pár nem plüss… A lényeg, hogy Nyusziéknak is jólesett kikapcsolódni hasonszőrös társaságunkban.

A sütinapi tortám egyébként stílszerűen egy nagy csokis muffin volt. Aztán kaptam még egy üveg különleges belga sört is, de ő hamar távozott a buliról, sajnos a csoportképen sem tudott már részt venni. Az extra meglepetésem pedig Lufi! Lufi egy fóliakutya, akiről mostantól nekem kell gondoskodni. Nagy felelősség! Például másfél havonta el kell vinnem őt egy bizonyos ’Lufi bolt’ nevű helyre, ahol héliumos beöntést kap. Neki se egyszerű…

Én úgy láttam, mindenki remekül szórakozott az este. A hangulattal nem volt probléma. Még activityztünk is, amin aztán végképp majd megszakadtunk. Nekem például olyanokat kellett elmutogatnom, mint hogy ’plüssállattenyésztés’, ’műszőrtelenítő-krém’ meg ’plüssjátékfüggőség’. Hajnali három körül lett vége a bulinak, addig bírtuk cérnával.

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr593279691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása