-etti- 2011.11.01. 12:41

Tök állat!

Bonzsúr!

Tegnap este részt vettem életem első Halloween partiján. Persze ez is Muffin ötlete volt. Ő nagyon bírja a borzongást. Tőlem azonban viszonylag távol állnak az efféle plüssfagyasztó dolgok.

Már kora délután hozzáfogtunk a jelmezkészítéshez. Muffin kijelentette, hogy ő a Félelmetes Foszló Múmiáúnak akar beöltözni. Na, gondoltam, ennek se füle, se farka… És tényleg! Csak a gülüi látszottak ki a fásliból. Nagyon hatásos lett! 

Az én jelmezem valamivel szolidabbra sikerült. Szerettem volna valami szokatlan öltözéket a nagy eseményre. A tök alternatív felhasználásából indultam ki, amikor elkezdtem a tervezést.  Végül úgy döntöttem, hogy tökfőzelék leszek sok kaporral, ahogy az a mellékelt fotón is látható. Mikor először megnéztem magam a tükörben, láttam, hogy ez így nem biztos, hogy feltétlenül jó. Valami még hiányzott! Ezért összetákoltam feltétnek egy fasírtpogácsát, amit a fejemen viseltem. Hiába, kreatív plüssgólya vagyok!  

Gerzson

1 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr873344657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2011.11.01. 14:15:48

*artikulálatlanul röhög*
süti beállítások módosítása