Sziáú!

Felfedeztem egy új rock bandát! A minap a Váci utcában sétáltam, ott láttam őket a sok hungarikum között. Egy igazi csajzenekar! A csapat neve ’Tezenis’, de szerintem sokkal találóbb lenne az ’Aquarium Girls’, mivel egész nap egy üvegfal mögött játszanak.

A színpadkép nem mindennapi, de hát mostanság csak ilyen elborult, alternatív zenekarokkal lehet befutni. Ezek a csajok pedig a legnagyobb jó szándékkal sem nevezhetők tipikus cicababáknak, de legalább kőkemény rockot nyomnak, illetve nyomhatnak a kinézetük alapján. Látszik, hogy egytől egyig kemény fából faragták őket. És ez a kollektív kopaszság igazán közösségformáló erővel bírhat! A zenekar különleges bája az egyen pamut fehérneműben rejlik. Ilyen külcsín mellett még akkor is csápolnék nekik, ha az Icipici lencsilányt prüntyögnék előttem zs-mollban.

Az egyedüli kritikám annyi volna, hogy kicsit lehetnének lazábbak. Rockot nem lehet ennyire mereven játszani! És ez az unott arckifejezés sem áll jól nekik. Bár valószínűleg ők is rájöttek, hogy az előttük lévő üvegfal olyan jól hangszigetel, hogy nehezen tudnak majd átütő sikert aratni a művészetükkel.

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr503348532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása