Bonzsúr!

Eljött a pillanat, hogy én is megnyissam virtuális fészkemet kedves ismerőseim előtt. Kérem, szíveskedjenek befáradni, vagyis ide kattintani! Nyugodtan jöjjenek be, nem kell levenni a cipőt!

Nos, ez az én kis adatlakom, amit a Fészekbúk nevezetű újépítésű közösségi lakóparkban bérelek. Nem túl nagy, de nekem pont megfelel, és még a tanári fizetésemből is futja rá. Sajnos, nem tudom Önöket hellyel kínálni, mert a kanapémat kölcsönadtam egy ismerősömnek az iwiwen. De azért fáradjanak beljebb! Érezzék magukat otthon! Próbáltam úgy berendezni szerény kis zugomat, hogy minél inkább tükrözze a személyiségemet.  Egy csomó olyan dolgot halmoztam fel benne, amiket szeretek, amik közel állnak hozzám.

Amint Önök is látják, egy galériás helyiségről van szó. Ezt kihasználva ki is raktam néhányat a fényképeim közül, amik kedves vagy valamilyen szempontból különleges emlékeket idéznek fel bennem.

Végezetül szeretném felhívni a figyelmüket az adatlakomban található térelválasztó falra, amire gülürebbenés nélkül bármilyen üzenetet kiírhatnak. Kedves Ismerőseim, kérem, távozás előtt Önök is tiszteljenek meg azzal, hogy telefirkálják lakásom ezen pontját. Köszönöm röpke, ámde annál tartalmasabb látogatásukat. A mielőbbi viszontlátásra!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr93353046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása