Sziáú!

Ez egy komoly poszt lesz, előre szólok. Tudom, azt gondoljátok rólam, hogy egy sármos, tökös, macsó macska vagyok… Jól is gondoljátok! Szeretek szimpátiát kiváltani valamennyi nőnemű lányból és asszonyból! A hódítás nagymacskája vagyok, aki bedorombolja magát minden női szívbe.

De be kell vallanom, hogy tegnap az én szívemet is megkarmolták. Felhívott Micu. Már két hónapja nem hallottam róla. Új kandúrja van, valami műszőrme állat. Egy jól menő cégnél dolgozik, mint plüsskereskedelmi manager. Két hónap után összeköltöznek. Micu csak azért hívott, mert nála hagytam a mamuszomat, és szerette volna visszaadni. „Búcsúajándék – mondtam. – Majd gondolj rám, amikor kitaposod…” Furcsa érzés volt hallani a hangját. Csak most tűnt fel, hogy mennyire nyávog. Azt mondta, új életet kezdett. Még a kis lila fülbojtját is átfestette. Vörösre. Pedig nagyon jól állt neki a halványlila árnyalat.

Szóval lehet, hogy szőrösszívű vagyok, de nekem is vannak érzéseim, és most megszakadt a varrás a szívemen. Apropó, még mindig várom azoknak a bájos lányoknak a jelentkezését, akik összefércelnék! Na mindegy, azt hiszem, most már végleg túl vagyok Micun... Egyébként is túl szőrös volt!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr63363077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása